Címke: „Veiszer Alinda”

Találatok száma: 14

magazin

Minden szülés olyan, mint egy kábítószeres utazás

A nőiség megélése, a nők között kialakuló bensőséges kapcsolat, valamint a nők társadalomban betöltött szerepe egyre gyakrabban tárgyalt téma. A…

tovább

magazin

Egy ideális világban nem szexuális felvilágosításról, hanem szexuális nevelésről beszélnénk

A Cannes-ban díjazott Hogyan szexeljünk fiatal hősnője az egy hetes görögországi bulinyaralás alatt életre szóló leckét kap a szexuális konszenzus…

tovább

magazin

Egy ideális világban minden nő női körbe jár

„Amíg nem beszélünk róla, amíg nem mondjuk ki, addig azt hihetjük, hogy egyedül vagyunk a problémánkkal.” A Smoke Sauna Sisterhood meggyőzően érvel…

tovább

hír

Nem az a kérdés, elkerülhető-e az összeomlás, hanem az, hogyan készüljünk fel rá

Aki erőt akar gyűjteni ahhoz, hogy tudatosabban, a közvetlen környezetére jobban odafigyelve kezdjen élni az újévben, az feltétlen nézze meg…

tovább

magazin

Létezik-e egyenlőség egy párkapcsolatban?

A 13. Mozinet Filmnapok a cannes-i fődíjas Egy zuhanás anatómiája premier előtti vetítésével vette kezdetét. A film után Betlen Anna nőjogi…

tovább

magazin

A hiányzó részünket találjuk meg a másikban

A Nagylátószög friss adásában A szerelem természete című film a téma, amit szeptember 28-tól vetítenek a hazai mozik. Dr. Hardy Júlia és Veiszer…

tovább

hír

Okozhat-e a lelki krízis daganatot?

Hogyan reagál egy frissen diagnosztizált rákbeteg a hírre? Mit tud tenni a pszichológus? Milyen módszerekkel látnak neki a trauma feldolgozáshoz?…

tovább

hír

Felejtsük el, hogy csak egyféle családtípus létezik

A Nagylátószög videós podcastsorozat legújabb részében a mozaikcsaládok nehézségeiről beszélgetett Veiszer Alinda és Bátki Anna klinikai…

tovább

hír

Lázadó volt, nem elegáns szalonművész – Rényi András és Veiszer Alinda a Caravaggio árnyékáról

Az európai festészet nagy megújítójáról, a korai 17. századi Róma botrányhőséről szól a Caravaggio árnyéka című kosztümös dráma, aminek kapcsán…

tovább

hír

Ha hirtelen elveszted a legközelebbi hozzátartozódat, az nem egyszeri halál

A Nem kapjátok meg a gyűlöletem című filmről, a terrortámadásokat követő társadalmi változásokról, valamint az egyéni és kollektív…

tovább

És mi van Tomival?

Az alkoholbetegség, a sehová sem tartozás témakörét járja körbe Till Attila harmadik nagyjátékfilmje, az És mi van Tomival?, ami október 31-én kerül a mozikba

Közelebb hozni a periférián élő embereket – Így készült az És mi van Tomival?

Ezt a napot kéne valahogy túlélni pia nélkül

Október végén érkezik a mozikba Till Attila új filmje

a teljes dosszié

BIFF 2024

Október 29-én indul az első BIFF, azaz a Budapest International Film Festival a Corvin moziban. A november 3-ig tartó eseményen olyan filmeket láthat először a magyar közönség, mint a Velencében körülrajongott The Brutalist, Andrea Arnold legújabb könnyfakasztója, a Bird vagy épp a német Oscar-nevezés, A szent füge magja.

Horváth Kristóf: Ez egy tiszta lappal induló fesztivál

Keményen dolgozó kisemberek a BIFF-en

A brutalistát is elhozza nekünk a Budapesti Nemzetközi Filmfesztivál

a teljes dosszié
 
hirdetés

Fekete pont

Szimler Bálint első nagyjátékfilmje a hazai poroszos oktatási rendszer hétköznapi kudarcain keresztül mutat rá azokra a beidegződésekre és komplexusokra, amik össztársadalmi szinten is nehezítik az életünket.

Ha a szolidaritás tantárgy lenne, biztosan megbuknánk belőle

Mészöly Anna: Csendes, különös lázadásaim voltak

Filmhu podcast #98: Szimler Bálint és Osváth Gábor

a teljes dosszié

Rendezőnők a magyar filmtörténetben

Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.

Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő

Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők

Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben

a teljes dosszié
 
hirdetés
 

Mrs. Robinson, maga megpróbál elcsábítani engem.

Benjamin Braddock / Diploma előtt

Oszd meg! Az összes idézet